برنامه های تابستانی دانش آموزان

پس از دوسال تعطیلی، برنامه‌های حضوری اوقات فراغت و اردو‌های دانش آموزی در فارس از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 20 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرپرست اداره کل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش در جمع روسای اداره‌های فرهنگی هنری، کانون ها، اردوگاه‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش کشور در شیراز با اعلام این مطلب گفت:امسال در بیش از ۱۵۰۰ کانون فرهنگی، تربیتی اردوگاه و پژوهش سرای دانش آموزی برنامه‌های حضوری اوقات فراغت و اردو‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
مهاجر افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال وزارت آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کنار کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، تربیتی و ورزشی برگزاری اردو‌های یک روزه درون استانی است.
وی گفت:هدف از برگزاری این اردو‌ها نشاط، شادابی، تمرین بازی‌های گروهی و کسب مهارت‌های عمومی در فضایی متفاوت از فضا‌های آموزشی است.
سرپرست اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش همچنین از اجرای برنامه‌ای تحت عنوان سکوی ایران قوی در تابستان امسال خبر داد و گفت:دانش‌آموزان با شرکت در این برنامه استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارائه می‌دهند.
مهاجر افزود:با اجرای این برنامه در کنار شناسایی استعداد‌های برتر دانش آموزان، برای اولین بار هم به صورت ویژه معرفی هویت ملی با استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان صورت می‌گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این برنامه از آمادگی بیش از ۵هزار کانون فرهنگی، تربیتی و پژوهش سرا برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان خبر داد و گفت: امسال دریک طرح ابتکاری پنجشنبه و جمعه‌های هر هفته فضا‌های ورزشی در اختیار دانش آموزان و والدین قرارمی گیرد.

عسگری افزود:در این طرح روز‌های پنجشنبه دانش آموزان دختر به همراه مادران و روز‌های جمعه دانش آموزان پسر به همراه پدران خود می‌توانند از امکانات ورزشی آموزش پرورش استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار