آب دهدشت فردا یکشنبه 6 ساعت قطع می‌شود

به منظور انجام عملیات تعمیر و بهسازی خط انتقال آب همه مناطق دهدشت فردا یکشنبه به مدت 6 ساعت قطع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 16 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات و بهسازی خط انتقال، آب شرب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت از ساعت ۱٠ صبح تا ۱۶عصر فردا یکشنبه مورخ ۱۴٠۱/۱/۲۸ به مدت ۶ ساعت قطع خواهد شد.

علی محمد غریبی افزود: با توجه به ماه مبارک رمضان و وضعیت گرمای حاکم بر منطقه مورد نظر همه اکیپ‌های اتفاقات و نیروهای فنی آبفا شهر دهدشت با پشتیبانی و نظارت حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند داشت در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات خط انتقال مورد نظر انجام شود.

وی از ساکنان مناطق و محلات شهری خواست تدابیر و اقدامات لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری‌های مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه به عمل آورند.

غریبی با اشاره به اینکه تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره‌برداری شدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه‌های توزیع وجود دارد، افزود: مشترکین از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی پرهیز کنند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و عادی برگردد.

وی گفت: استمرار خشکسالی‌های سال‌های اخیر لزوم صیانت از منابع ارزشمند آبی و همچنین پیش بینی مخازن مناسب ذخیره آب برای همه مشترکان را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

غریبی اضافه کرد: امسال نیز باید رویه همه مشترکین مصرف بهینه و اصولی آب در کنار تهیه مخازن ذخیره آب برای مواقع اضطراری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار