تاخیر ۱۵ ساعتها پرواز کیش به ساری

پس از اعلام لغو پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی از مسافران در فرودگاه در فاصله زمانی برای استعلام وضعیت پرواز پذیرایی کنند
کد خبر: ۱۰۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 03 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدی روابط عمومی هواپیمایی کیش در گفت‌وگویی اظهار داشت که بخاطر شرایط نامساعد جوی پرواز کیش به ساری با تاخیر مواجه شد

بر اساس این گزارش ، درنا کسرایی در خصوص علت تاخیر پرواز کیش به ساری گفت: این پرواز براساس برنامه ساعت ۸:۳۰ باید به مقصد ساری حرکت می‌کرد و به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه مقصد پس از چندین نوبت استعلام شرایط فرودگاه مقصد این پرواز به ساعت ۲۳:۴۵ امشب موکول شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ساعت اعلام شده شرایط مقصد مناسب فرود هواپیما باشد، گفت: پس از اعلام لغو پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی از مسافران در فرودگاه در فاصله زمانی برای استعلام وضعیت پرواز پذیرایی شد.

بيشتر بخوانيم: مه صبحگاهی و تاخیر در پرواز کیش به ساری


کسرایی خاطرنشان کرد: از مسافران نسبت به تهیه محل اسکان تا برقراری پرواز استعلام گرفته شد و مسافران با رضایت خود فرودگاه را ترک کردند و با اطلاع رسانی پیامکی ساعت ۲۳:۴۵ امشب برای پرواز کیش به ساری با هواپیمای این شرکت اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به اينكه امنيت جان مسافران، پرواز بدون دغدغه و آرام مهمترين هدف اين شركت است، گفت: برای ایام نوروز با توجه به ترافیک پرواز‌های فرودگاه کیش تلاش می‌شود پرواز‌های خوب و همراه با آرامش را برای مسافران برقرار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار