شناورهای سبک تفریحی و صیادی از تردد در دریا خودداری کنند

تابناک-با توجه به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود تمهیدات لازم، به ویژه در بنادر غربی استان صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 07 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز دوشنبه ۱۸ بهمن، کماکان وزش بادهای نسبتاً شدید غربی بر روی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج خواهد بود.
با توجه به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود تمهیدات لازم، به ویژه در بنادر غربی استان صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی و شمالی استان نیز رشد ابر و وقوع رگبار باران دور از انتظار نخواهد بود.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، روز سه شنبه ۱۹ بهمن، از سرعت وزش باد در محدوده شمال تنگه هرمز ( بندرعباس، قشم، هرمز و لارک) کاسته خواهد شد، لیکن در خلیج فارس و دریای عمان، همچنان وزش بادهای غربی تداوم خواهد داشت و دریا در این مناطق نسبتاً مواج پیش بینی می شود.
گفتنی است از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، جوی آرام بر روی استان و دریا حاکم خواهد شد و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد و از نظر دمایی در این مدت، نوسانات دمایی تغییرات یک تا سه درجه ای خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار