فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کشف بزرگ‌ترین انبار احتکار لوازم خانگی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک محموله بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 20 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک انبار محل احتکار لوازم خانگی در کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده از انبار مذکور، یک هزار و ۶۵۷ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۱۸۸ دستگاه یخچال، ۸۳۲ دستگاه لباسشویی، ۴۰۹ دستگاه تلویزیون، ۹۲ دستگاه ظرفشویی، ۷۲ دستگاه اجاق گاز، ۵۲ دستگاه جارو برقی و ۱۲ دستگاه هود آشپزخانه احتکار شده کشف شد.

وی ارزش محموله لوازم خانگی احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و انبار مورد نظر هم پلمپ شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات صورت گرفته ۱۰ ماه سپری شده از سال‌جاری نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار