درخشش دانش آموزان خلخال در مسابقات قرآنی

مدیر آموزش و پرورش خلخال محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و تحصیل در بستر فضای مجازی را مانع اجرای برنامه های تربیتی دانست و گفت: دانش‌آموزان این منطقه در مسابقات استانی و کشوری قرآن کریم خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 13 December 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، رضا محمدی روز دوشنبه در نخستین محفل انس با قرآن دانش‌ آموزان خلخال افزود: در مسابقات قرآنی سال تحصیلی گذشته که به صورت فضای مجازی در کشور برگزار شد ۲ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس خلخال موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در رشته‌های قرائت و حفظ کل قران کریم شدند.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته ۸۵ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان موفق به دریافت جواز حضور در مسابقات استانی شده و ۱۹ رتبه برتر مسابقات قرانی استان اردبیل را کسب کردند.

محمدی با اشاره به ایجاد فرصت دوباره تحصیل حضوری دانش‌ آموزان در سال تحصیلی جاری گفت: شرکت در اردوهای علمی، فرهنگی ،تربیتی و ورزشی این فرصت را برای قشر دانش‌آموز فراهم می‌کند تا بتوانند فرصت بیشتری برای انتقال این داشته‌ها داشته باشند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت محافل قرآنی در کنار تقویت باورهای اعتقادی و معنوی می‌تواند برای ایجاد نشاط و تقویت روحیه دانش‌ آموزان مفید واقع شود.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار