کرونا شناسنامه 4 شهروند فسایی را باطل کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا یکشنبه ۲۳ آبان اعلام کرد: بیماری کووید ۱۹ طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان فسا جان ۴نفر دیگر از مبتلایان را گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 14 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۸۱ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند.

وی با اشاره به افزایش میزان مراجعات به درمانگاه کرونای شهرستان و افزایش تعداد بیماران بستری در اثر ابتلا به کرونا از مردم خواست تا تزریق دز سوم واکسن کرونا برای بیماران خاص، صعب العلاج و مبتلایان به سرطان را در ۴ ماه پس از نوبت دوم جدی بگیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: رنگ شهرستان نارنجی و پرخطر است و با توجه به اینکه شهرهای اطراف قرمز هستند، بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین، تلقیح واکسن کرونا و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

وی از افراد بالای ۱۲ سال درخواست کرد تا قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسینه شوند.

مهدوی نیا، بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار