اقدامات تلاشگران عرصه امنیت در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در صورت درخواست از سوی هر مسئول و یا دستگاه اجرایی، پلیس قادر است در مدت 48 ساعت مجرمان، متکدیان و معتادان متجاهر را دستگیر و تحویل قانون دهد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 03 November 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت‌های 7 ماهه سال جاری اظهار داشت: متلاشی کردن 74 باند سارق و دستگیری 206 نفر شامل سرقت از 470 منزل مسکونی از سوی 189 نفر، 44 خودرو، دستگیری 6 باند حرفه‌ای و اعتراف به 121 فقره سرقت از جمله فعالیت پلیس آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی مانع از برخورد قاطع با افرادی که به نوامیس، جان و مال مردم تعرض می کنند نیست، افزود: نیروی انتظامی به ویژه پلیس آگاهی در راستای تعهد قانونی، اخلاقی و اجتماعی، در شبانه روز آماده مقابله با خلافکاران، سارقان مسلح و دیگر افراد بزهکار است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: دستگیری کلاهبردارانی که مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان از 50 نفر از افرادی که مشغول فعالیت در اسنپ بودند، کشف و دستگیری 827 کلاهبردار در قالب فروش کالا‌های خانگی در سایت، تشکیل 4 هزار و 500 پرونده، خواهر و بردار که مبادرت به فروش منسوجات در سایت می کردند و نیز متخلفان درج آگهی فروش خودرو نیسان از دیگر فعالیت ناحیه انتظامی می‌باشد.

سردار حبیبی بیان کرد: کشف 113 قبضه سلاح گرم و دستگیری 9 باند 19 نفره، سارق دوچرخه، 35 فقره سرقت درون خودرو و اعتراف به 30 فقره سرقت نیز از فعالیت‌های دیگر 7 ماهه نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی از متلاشی شدن 51 باند حمل و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود در این رابطه 40 نفر دستگیر شدند.

حبیبی بیان داشت: جمع‌آوری 2 هزار و 158 معتاد متجاهر، 79 هزار انواع قرص های غیرمجاز، هزار و 171 متخلف و کشف هزار و 127 سلاح غیرقانونی، بخش دیگری از اقدامات تلاشگران عرصه امنیت در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار