سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان برگزار می شود

حجت الاسلام چراغی پور از برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 19 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت بیان داشت: اتحاد رمز پیروزی و اقتدار امت اسلامی بوده که باید با تأسی از سیره و روش انسان ساز رسول اکرم (ص) همواره مستحکم و همیشگی بماند.

او اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را یکی از اساسی‌ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان عنوان کرد و افزود: تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

او مهمترین برنامه‌های این مناسبت برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر در بقاع متبرکه شاخص، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان توسط نظام استکباری، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و بهره گیری از ظرفیت برنامه آموزشی شاد برای مشارکت دانش آموزان و والدین را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

چراغی پور همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و تبلیغات محیطی در هفته وحدت تاکید کرد و گفت: همچنین به همین مناسبت مسابقه فرهنگی با محوریت شخصیت پیامبر (ص) به عنوان الگوی اخلاق و مهربانی برای مقاطع مختلف تحصیلی در برنامه آموزشی شاد برگزار و برگزیدگان در ۱۳ آبان ماه معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون نحوه برگزاری برنامه‌های هفته وحدت بحث و تبادل نظر کردند.

۲۷ مهر ماه لغایت ۲ آبان به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار