اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد، در چهارمین روز از طرح نوروزی

فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد"، نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان را در چهارمین روز از طرح نوروزی در سطح شهرستان تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 23 March 2021
سرهنگ" افشین یاری"، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، به ویژه منطقه‌ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

به گزارش تابناک همدان،  وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر کشف مقدار یک کیلو و ۳۶۹ گرم مواد مخدراز نوع تریاک و ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل، یک نفر سارق و ۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

 سرهنگ یاری از اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی سخن به میان آورد و ادامه داد: در این مدت ۴ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم، متخلف و یا تحت پیگرد قضائی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با تبریک سال نو و آرزوی سالی توام با سلامتی و موفقیت برای شهروندان، خواستار رعایت توصیه‌های پلیسی و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار