عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه قم گفت: در محرم امسال، 140 کانال فارسی‌زبان ضداسلام و علیه عاشورا در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان بابل، علی علی‌نیا امشب در جلسه پرسش و پاسخ با موضوع تحریفات و شبهات عاشورا که در دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل برگزار شد، اظهار کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری دشمنان اسلام بر ضد اسلام و عاشورا در حال تبلیغات هستند.
وی با بیان اینکه در محرم امسال از سوی دشمنان و بدخواهان اسلام، حدود 140 کانال فارسی زبان بر ضد عاشورا فعالیت دارند، افزود: آنها به‌خوبی می‌دانند که نهضت عاشورای حسینی (ع) نقش مهم و محوری در جوامع اسلامی به‌ویژه ایران دارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه قم بیان کرد: همگان باید نهضت و قیام عاشورا را به‌عنوان یک نعمت در عرصه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ابعاد مختلف دیگر سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به زوایای ارزشی مهم قیام و نهضت عاشورا به پرسش‌ها و شبهات دانشجویان درباره چگونگی شهادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، نقل‌‌قول‌های تعداد سپاهیان امام حسین (ع) و سپاه عمر سعد، نحوه عزاداری‌ها و آداب و رسوم‌های این ایام با استفاده از منابع و مقاتل معتبر موثق پاسخ داد.
این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی بابل و با هدف تبیین واقعه عاشورا و حوادث پس از آن، با استقبال دانشجویان برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار