مدال افتخار سپاه رضایت مردم است/ حمایت سپاه از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شازند

با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله و جمعی از مسئولین و مردم کانال انتقال آب روستای کرک شهرستان شازند به طول ۱۳۵۰ متر شازند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 19 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در حاشیه افتتاح این طرح بیان کرد: چنین پروژه‌هایی هم ایجاد اشتغال می‌کند و هم در راستای ارتقای امنیت غذایی، حفظ جمعیت در داخل روستا و جلوگیری از حاشیه‌نشینی است.

وی ادامه داد:اینکه همچون دوران دفاع مقدس کار با همراهی هم انجام می‌شود بسیار لذت بخش و ارزشمند است و این آمادگی وجود دارد که ۱۰ روستای دیگر را هم اضافه کنیم چون این کارهای کوچک خیلی مهم تر هستند و مشکلات بزرگی را حل می‌کنند.

سردار حزنی افزود:استاندار مرکزی فضای کار و تلاش را در استان ایجاد کرده‌ و این همدلی مردم و مسئولین خوب استان، تعهدات ما را بیشتر می‌کند.

همچنین در ادامه این سفر یک باب منزل مسکونی محرومین با حمایت کمیته امداد، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در روستای قدمگاه افتتاح و برای ساخت یک واحد مسکن محرومین از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی مساعدت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار