برگزاری برنامه‌های خادمیاری ویژه دهه کرامت در یزد

جواهریان مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه خادمیاری ویژه دهه کرامت در استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 25 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جواهریان مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد گفت:  از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام، اعزام ۴۳ نفر از بیماران خاص استان یزد است که در قالب کاروانی زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

او افزود: زائران اعزامی در این مرحله، بیماران خاصی، چون بیماران سرطانی، تالاسمی و هموفیلی، پیونداعضا، ام آی و پارکینسون، اوتیسم، بیماری پروانه‌ای و سندروم دان هستند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد، زمان استقرار زائرین در مشهد مقدس را به مدت سه شب و چهار روز اعلام کرد و گفت: زائران اعزامی در این مدت میهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) خواهند بود.

جواهریان یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه کرامت، میزبانی از خادمان عزیز آستان مقدس رضوی است که این بزرگواران در طول این مدت، برنامه‌هایی را در حوزه سبک زندگی و اشاعه فرهنگ رضوی در استان اجرا خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز که در مراسم بدرقه زائران مشهد مقدس حضور داشت هم گفت: این کاروان زیارتی برای سومین مرحله و به همت آستان قدس رضوی، مختص اعزام بیماران خاص با توانایی جسمی پائین می‌باشد.

ابهت افزود: زائران در این مرحله با یک نفر همراه برای زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و انجام مسائل فرهنگی و تفریحی مختص این ایام به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

دهه اول ماه ذی العقده  سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا (علیه السلام) دهه کرامت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار