اجرا محدودیت‌های کرونایی از روز پنجشنبه در استان اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از ابلاغ اعلام محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و اجرای آن از روز پنجشنبه ۱۷ تیر به مدت ۲ هفته در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 06 July 2021

ایوب دوریشی عصر سه شنبه در نود و دومین جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا توسط رییسان دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان اظهار داشت: شرایط کرونا در استان به سمت قرمز شدن پیش رفته و شهرستان های اصفهان و اردستان از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است.

وی افزود: از نظر میزان ابتلا و بستری بیماران، هم اکنون هشت شهرستان استان در حالت زرد، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت قرمز دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: از فردا ابلاغیه محدودیت های کرونایی به مدت ۲ هفته در استان اجرا می شود.

وی تاکید کرد: باید تصمیمات محدود کننده و سختگیرانه گرفته و ورود و خروج ها بیش از گذشته کنترل شود.

درویشی گفت: بر همین اساس در شرایط رنگ بندی، ترددها از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شد و در مبادی ورودی استان هشت مرکز ایست و بازرسی  استان اعلام محدودیت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان داشت: رابطه معناداری بین رعایت نکردن  پروتکل ها و افزایش کرونا وجود دارد لذا علاوه بر کنترل ورودی و خروجی ها به استان، در شرایط قرمز فقط مشاغل گروه یک، فعال و صرفا فعالیت بقیه مشاغل محدودیت پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: از اصناف می خواهیم در حوزه اقتصادی، پروتکل ها را اعمال و مردم ۲ هفته  محدودیت ها را رعایت کنند.

درویشی افزود: در مشاغل تفریحی، بوستان ها و تفرجگاه ها محدودیت اعمال و با کمک شهرداران و فرمانداران نیز ۲ هفته همایش ها، برنامه ها و تالارها محدود می شود.

وی در باره روند انجام واکسیناسیون در استان نیز  گفت: مقرر شد تعداد مراکز تجمیعی افزایش و تجهیزات و امکانات لازم تهیه تا واکسیناسیون شهروندان با رعایت پروتکل ها انجام شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار