باند سارقان میلیاردی در "پردیس" متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از متلاشی شدن و دستگیری باند سارقان سابقه‌دار در پردیس خبر داد و گفت: از محل اختفای سارقان مقادیری طلا و جواهر به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال به همراه آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۷۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 29 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» ، سرهنگ بهزاد عبدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند سارقان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مقادیری طلاجات و وجه نقد در سطح شهرستان پردیس مراتب در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی کارآگاهان مشخص شد که شیوه سرقت به احتمال قوی توسط سارقان سابقه‌دار انجام شده، لذا تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و مسئول پیگیری پرونده شدند.

فرمانده انتظامی پردیس در ادامه گفت: در این راستا با پیگیری در سطح شهرستان مشخص شد که سرقت توسط 3 سارق شامل دو خانم و یک آقا انجام شده است.

سرهنگ عبدیان در ادامه بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی با پیگیری‌های ویژه و شبانه‌روزی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

وی تصریح کرد: متهمین دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند ولی وقتی با عدله پلیس مواجه شدند چاره‌ای جز اعتراف نداشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به ترفند سارقان اظهار داشت: شگرد متهمان این‌گونه بوده که با پرسه زنی در محلات خلوت و کم تردد با زنگ زدن آیفون و با زدن سنگ به شیشه‌خانه‌ها ابتدا از خالی از سکنه بودن آن‌ها مطمئن شده و با توجه به حرفه‌ای بودن بلافاصله از طریق بالکن وارد شده و مستقیماً گاوصندوق را پیدا کرده و با استفاده از وسایل فنی که در اختیار داشتند گاوصندوق را باز و اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ عبدیان گفت: در بازجویی‌های مقدماتی متهمان به 5 فقره سرقت طلاجات به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال اعتراف کردند و از محل اختفای آن‌ها مقادیری طلا و جواهر به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال به همراه آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد.

وی تأکید کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شده و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک جهت جلوگیری از خسارات با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار