معاون راه و شهرسازی استان مطرح کرد: رفع ۹۰ درصد از مشکلات مسکن مهر خوزستان در سال جاری

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 24 April 2021

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان رفع می‌شود.

محمدحسین پناهی‌فر  در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر خوزستان اظهار کرد: مسکن‌های مهر، یک پتانسیل عظیم برای خانه‌دار شدن مردم بودند اما با توجه به شرایط زیرساختی در برخی از شهرها، استقبال چندانی از آن نشد.

وی افزود: این مشکلات زیرساختی با توجه به اقدامات اساسی انجام‌شده، تا پایان سال ۱۴۰۰ رفع خواهند شد و می‌تواند پتانسیل بسیاری خوبی برای حل مشکل خانه‌دار شدن باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان مرتفع می‌شود.

پناهی‌فر تصریح کرد: با توجه به خدماتی که برای مسکن‌های مهر در خوزستان ارائه شده و زیرساخت‌هایی که در حال بهبود هستند، استقبال از این خانه‌ها در خوزستان بهتر شده است.

وی افزود: وقتی مردم می‌بینند که شرکت‌های خدمات‌رسان در سایت‌های مسکن مهر فعال هستند و این خانه‌ها از وضعیت نامناسبی که در گذشته داشتند، خارج شده‌اند؛ برای حضور در این خانه‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.

پناهی‌فر خاطرنشان‌کرد: قیمت خانه‌های مسکن مهر در خوزستان، خارج از تورم جامعه رشد داشته است و این موضوع نیز به بهبود شرایط مسکن مهر کمک کرده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مسکن مهر می‌تواند در کنار اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گرهی از خانه‌دار شدن مردم باز کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار