کشف سه تخلف از یک فروشگاه بزرگ ماهی در شیراز

حسنی گفت: در پی اجرای طرح نظارتی نوروز یک فروشگاه بزرگ ماهی در شیراز به دلیل عرضه آبزیان دریایی غیر مجاز و حرام گوشت، متخلف شناخته شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 22 March 2021

تابناک فارس هب نقل از شبستان: «مهدی حسنی»، امروز (دوشنبه 2 فروردین) از کشف سه تخلف از یک فروشگاه بزرگ ماهی در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: در پی اجرای طرح نظارتی نوروز این فروشگاه به دلیل عرضه آبزیان دریایی غیر مجاز و حرام گوشت، متخلف شناخته شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت فارس افزود: با اعلام یک گزارش به ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس در مورد عرضه صدف، خرچنگ ،لابستر، ماهی مرکب و مواد غذایی قاچاق در یک فروشگاه بزرگ در شهر شیراز، بازرسان و کارشناسان سازمان صمت فارس با مراجعه به محل اعلام شده با هماهنگی اداره کل دامپزشکی، هفت کیلوگرم از اجناس توسط کارشناس دامپزشکی در محل امحا شد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی به میزان حدود 50 میلیون ریال نیز کالای خارجی به ظن قاچاق کشف و ضبط شد و در این بازرسی موارد دیگری مانند تخلفات بهداشتی و گران فروشی نیز مشاهده و واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

حسنی با تاکید بر آمادگی سازمان صنعت معدن و تجارت فارس برای مقابله با متخلفان گفت: سامانه ۱۲۴ و تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ آماده دریافت گزارشات مردمی در مورد تخلفات اقتصادی است تا در اسرع وقت به آنها رسیگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار