محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت روز جهانی پست به اهمیت تکنولوژی در استفاده از خدمات الکترونیکی برای پست اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان های دور خدمات پستی مختص حکومت ها و دولت ها بوده که با پیشرفت جوامع صنعتی نیازهای مردم به سمت و سوی تکنولوژی و خرید های اینترنتی پیش رفت و خدمات پست نیز در راستای این موضوع فعالیت داشته است.
وی با اشاره به پویش خرید در خانه، افزود: شیوع کرونا بسترهای لازم را برای تضمین سلامتی و جلوگیری از اتلاف وقت فراهم و موجب افزایش و روی آوری افراد به کسب و کار اینترنتی شد و بیش از دو برابر ترافیک های پستی به این مبادلات تعلق گرفت.
مدیر کل پست تصریح کرد: با توجه به ترافیک و حجم بالای ارتباطات و تعاملات، کارکنان پست از فروردین تا به امروز با نهایت دقت و تلاش به همشهریان خدمات پستی ارائه کرده اند. زندگی در شرایط کرونا به ما یاد داد که سازگاری با چنین شرایطی برای رفع نیازهای اقتصادی با شیوه های نوین احساس شد.
این مسئول ادامه داد: تجارت و تعاملات اقتصادی فرصت بسیار خوبی برای اشتغال افراد است که بدون نیاز به سرمایه و با صرف وقت در این فضا به کسب و کار خود رونق بدهند و از امکانات پستی برای معرفی کالاها، توزیع و دیگر مقوله های مرتبط بهره مند شوند.
فتاح در پایان با اشاره به طرح سکوی تجارت الکترونیک پست، تاکید کرد: این طرح از زیر ساخت های پستی برای رونق کسب و کار و تجارت افراد جامعه بهره می برد و این شبکه بزرگ با ارائه خدمات پستی گامی نو در راستای اهداف پستی به شمار می رود که در حال حاضر در حال اجرا است.