ارتقای رتبه کنکور خلخال

مدیر آموزش و پرورش خلخال از ارتقای پنج پله ای رتبه کنکور خلخال در بین مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ 01 March 2015
سید اردشیر رشیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در سال تحصیلی گذشته رتبه کنکور سراسری دانش آموزان خلخالی از سیزدهم استانی به رتبه هشتم ارتقا یافته است.

وی به کسب رتبه اول کنکور در رشته های فنی و حرفه ای توسط منطقه آموزش و پرورش خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: در حالی که در سال گذشته تنها یک نفر از هنرجویان خلخال در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه دو رقمی زیر 100 شده بود این تعداد امسال به 10 نفر افزایش یافته است.

او از برگزاری کلاس های کنکور با استفاده از مدرسین مجرب خبرداد و بیان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان از این کلاس ها و خروجی مثبت آن انتظار می رود تلاش مدرسین و دانش آموزان در کنکور سراسری سال آینده بیشتر به ثمر بنشیند.

رشیدی با اشاره به تامین اعتبار تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در منطقه گفت: در سفر اخیر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی کشور به خلخال اعتبار لازم برای تکمیل 9 پروژه مقاوم سازی مدارس تامین شد که با تحویل این مدارس تا مهرماه سال آینده به آموزش و پرورش مشکل کمبود فضای آموزشی در این شهرستان برطرف و همه مدارس به صورت یک نوبته اداره خواهند شد.

مهدی احمدی فرماندارخلخال نیز در این جلسه با قدردانی از مسوولان آموزش و پرورش خلخال در برگزاری کلاس های آمادگی کنکور گفت: همه دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت برای دستیابی به جایگاه مناسب استانی و کشوری این منطقه در کنکور تلاش

می کنند.

رییس شورای آموزش و پرورش خلخال با اعلام آمادگی برای برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری امسال افزود: تجلیل از معلمان برتر و تلاشگر در این زمینه در ارتقای رتبه کنکور سال آینده شهرستان تاثیرگذار خواهد بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار