دستگيري سارقان به عنف کمتر از 48 ساعت در یزد

ماموران پليس شهرستان يزد، دو تن از سارقان به عنف را که با حضور در منزل يکي از شهروندان و با تهديد سلاح سرد مقاديري طلا و وجه نقد را به سرقت برده بودند در کمتر از 48 ساعت شناسايي و دستگير کردند.
کد خبر: ۹۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 07 September 2015

به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: ماموران کلانتري 13 "شهيد رجايي" اين شهرستان با انجام کار اطلاعاتي منسجم و تلاش شبانه روزي، دو تن از سارقان به عنف را که با حضور در منزل يکي از شهروندان و با تهديد سلاح سرد، مقاديري طلاجات و مبلغ چهار ميليون ريال وجه نقد را از وي به سرقت برده بودند کمتر از 48 ساعت شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ "يوسف سپهوند" ادامه داد: متهمان با اعلام اينکه مامور اداره "برق" هستند وارد منزل فرد مالباخته شده و با تهديد چاقو اقدام به سرقت مي کنند که با تلاش شبانه روزي ماموران کلانتري 13 شهيد رجايي در کمتر از 48 ساعت شناسايي و دستگير شدند.

وي افزود: با اقرار دو تبهکار به جرم خود و سرقت به عنف از منزل مالباخته 80 ساله، مراحل بازسازي صحنه انجام شد و متهمان با دستور مقام قضائي روانه زندان شدند.

رئيس پليس شهر يزد از شهروندان خواست: هنگام حضور افرادي تحت عناوين پليس، مامور ادارات آب، برق و گاز، کارت شناسايي معتبر از آنها درخواست شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار