کد خبر: ۸۸۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 14 August 2020

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: کارت سوخت ۲۵۸ دستگاه خودرو عمومی در این استان که اقدام به فروش سهمیه بنزین خود کردند، مسدود شد.
 
                                                   ۲۵۸ کارت سوخت در همدان مسدود شد

به گزارش «تابناک»، امین روستایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه سوخت بنزین خودروهای عمومی به عموم تعلق دارد و بنزین فروشی از کارت سوخت این خودروها، تخلف آشکار است و برخورد قانونی با صاحب کارت از قوانین و مقررات این حوزه محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: این تعداد کارت هوشمند سوخت متعلق به تاکسی و وانت بار است که به طور عمدی یا با همکاری عوامل شاغل در جایگاه‌ها اقدام به سوءاستفاده از سهمیه تخصیص یافته کرده‌اند.

روستایی ادامه داد: افراد خاطی علاوه بر مسدود شدن چند ماهه کارت سوخت آن‌ها جریمه نقدی می‌شوند و در صورت تکرار این موضوع، سهمیه بنزین آن‌ها به صورت دائم قطع می‌شود.

وی عنوان کرد: بازرسی‌های عمومی واحد حراست و کنترل نظارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان تعزیرات و بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت از پمپ بنزین‌های استان به صورت مداوم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این اقدام بر اساس دریافت گزارش‌ها از طریق سامانه رسیدگی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۷ و نیز از طریق پایش تراکنش‌های سوختگیری ثبت شده در سیستم جی.اس جایگاه در بازدیدهای تصادفی و میدانی انجام شده است.

روستایی بیان کرد: سهمیه تعلق گرفته به خودروهای عمومی فقط برای ارایه خدمت و جابجایی بار و مسافر تعیین شده است و متعلق به مالک خودرو نیستY به همین منظور فروش آن به غیر، تخلف محسوب می شود و گرفتن تعهد محضری، جریمه نقدی و مسدودی چندین ماهه کارت سوخت برای آن پیش بینی شده است.

بر اساس آخرین آمار نزدیک به هفت هزار تاکسی و وانت بار در استان همدان فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار