یتیم‌نوازی با برگزاری جشن تولد در کمیته امداد منطقه یک یاسوج

کد خبر: ۸۷۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 08 July 2020
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: جشن تولد 6 نفر از ایتام تحت حمایت این اداره با مشارکت یکی از خیران نیکوکار برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مصیب حیدری در این مراسم ضمن تبریک تولد این ایتام، گفت:کسانی که شادی‌هایشان را با نیازمندان تقسیم می‌کنند و با مشارکت در اجرای چنین برنامه‌هایی نشاط و شادی را به ایتام هدیه می‌کنند، اجر مضاعفی دارند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،  با اشاره به اینکه هم‌اکنون616 یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند، افزود: از این آمار، تعداد ایتام دارای حامی 200 نفر، ایتام بدون حامی هشت نفر، محسنین دارای حامی 89 و محسنین بدون حامی 319 نفر هستند.
حیدری بابیان اینکه 405 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از ایتام کمیته امداد منطقه یک یاسوج حمایت می‌کنند، تصریح کرد: حامیان نیکوکار در سه‌ماهه اول سال جاری بیش از 114میلیون و 881 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اشاره به اینکه کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای هزینه تحصیلی، معیشت و درمان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت هزینه می‌شود، گفت: از همه خیران و نیکوکارانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد، به‌خصوص ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، این نهاد را در زمینه کمک به نیازمندان یاری کنند. 
شایسته ذکر است در این مراسم یک‌میلیون و 300 هزار تومان به‌عنوان کادوی تولد از طرف یکی از خیران نیکوکار به این ایتام اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار