فعالیت حمل و نقل عمومی شیراز آغاز شد

فعالیت دوباره ناوگان اتوبوسرانی شیراز پس از ۸۰ روز تعطیلی از امروز دهم خرداد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 30 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری از ۲۰ اسفند ماه ۹۸ متوقف شد و با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ، خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز از سرگرفته شد.
مجتبی زوربخش افزود: بر این اساس اتوبوس‌های درون شهری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۱۰۰ درصد ظرفیت و قطارشهری از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ فعالیت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مسافرین کاملا ضروری است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه ضدعفونی اتوبوس‌ها و مجزا سازی کابین راننده از بخش مسافران از دیگر اقدامات انجام شده برای حفظ سلامت شهروندان و رانندگان است، به شهروندان توصیه کرد تا ریشه کنی کامل کرونا از سفر‌های غیرضروری درون شهری پرهیز کنند.
زوربخش افزود: دوچرخه‌های اشتراکی نیز از ۶ خرداد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند و در نخستین روز فعالیت مجدد دوچرخه ها، ۴۵۵ سفر توسط کاربران انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار