کازرون امسال مهمان نمی پذیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: در جلسه ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان مصوب گردید با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان در گسترش روزافزون این بیماری، شهرستان کازرون از پذیرش مسافران و میهمانان نوروزی و اسکان آنان معذور بوده و هرگونه پذیرش و اسکان مسافران در این شهرستان ممنوع می باشد.
کد خبر: ۸۳۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 19 March 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: در جلسه ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان مصوب گردید با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان در گسترش روزافزون این بیماری، شهرستان کازرون از پذیرش مسافران و میهمانان نوروزی و اسکان آنان معذور بوده و هرگونه پذیرش و اسکان مسافران در این شهرستان ممنوع می باشد.

داریوش دهقان در این جلسه که با حضور اعضای شورای تأمین برگزار گردید بیان داشت: بر این اساس، هتل، مهمان پذیرها، خانه های مسافر، اقامت گاه های بوم گردی، مدارس و حتی مهمانسراهای ادارات از این تاریخ نمی توانند نسبت به پذیرش مسافران نوروزی و اداری اقدام نمایند.

همچنین شهرداران شهرهای کازرون، بالاده، خشت و کنارتخته موظفند از برقراری چادرهای مسافران در سطح پارک ها و اماکن عمومی به جدّ ممانعت بعمل آورند تا از گسترش این بیماری جلوگیری بعمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار