سرهنگ حیدری در گفتگو با تابناک:

آمادگی پلیس راه در ایام اربعین حسینی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس راه در ایام اربعین حسینی، بر رفع نواقص موجود در جاده های استان تأکید کرد.
کد خبر: ۷۷۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 24 August 2019

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ، گفت: در طرح اربعین سال گذشته، استان کرمانشاه بعنوان استان معین، به سمت محور ایلام درگیر بود اما امسال علاوه بر طرح سال گذشته، محورهای منتهی به قصرشیرین و مرز خسروی را در دستور کار داریم.

وی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط حوزه راهداری و شهرسازی جهت ایمن سازی تقاطع و نقاط پر حادثه در دستور کار قرار گرفته است و تیم های راهداری و پلیس باید کمبودها و نواقص موجود را برطرف کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: طرح پلیس از ۱۵ روز قبل اربعین آغاز و تا ۵ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت و در این طرح حداکثر امکانات اعم از خودرو و نیروی انسانی بکار گرفته و دیگر نیروهای ناجا نیز کمک حال ما خواهند بود و طی این مدت محورهای درگیر طرح از ورودی شهرستان های سنقر، کنگاور، هرسین، صحنه و سنندج خواهند بود.

سرهنگ حیدری در پایان تصریح کرد: در محور سرپل ذهاب مشکلی وجود ندارد اما از محور سرپل ذهاب تا قصرشیرین روکش آسفالت و خط کشی باید صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار