سال جدید باید سال «تحول روحی» مردم باشد

امام جمعه جهرم گفت:سال جدید باید سال «تحول روحی» مردم برای شکوفایی و بالندگی باشد.
کد خبر: ۷۲۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 21 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر با تبریک سال نو و آرزوی سال پر از خیر و برکت برای مردم، اظهار داشت: خداوند متعال طبیعت را در نوروز نو و متحول می‌کند؛ این شاید یک درس برای ما انسان‌ها باشد که همراه و همگام با طبیعت با ایجاد تحول و تغییر در زندگی خود، به سمت خوبی‌ها، زیبایی‌ها و نور گام برداریم.حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با تبریک سال نو و آرزوی سال پر از خیر و برکت برای مردم، اظهار داشت: خداوند متعال طبیعت را در نوروز نو و متحول می‌کند؛ این شاید یک درس برای ما انسان‌ها باشد که همراه و همگام با طبیعت با ایجاد تحول و تغییر در زندگی خود، به سمت خوبی‌ها، زیبایی‌ها و نور گام برداریم.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه هر روزی که انسان پاک و نورانی زندگی کرده و دلش عاری از گناه باشد آن روز برایش عید است، افزود: امیدواریم تمام ایام سال 98 برای ما عید بوده و دلمان پاک از کینه‌ها، دشمنی‌ها و آلودگی‌ها باشد.
امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه سال جدید باید سال تحول روحی مردم باشد، بیان کرد: از ویژگی‌های امسال، آغاز گام دوم انقلاب بوده و باید به کمک خداوند متعال گامی به سوی موفقیت‌ها و نور برداریم.
مدبر در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت هموطنان برای سفر به شهرستان جهرم، گفت: اماکن گردشگری متعددی در این شهرستان وجود دارد اما توصیه می‌کنیم هموطنان از بزرگترین غار دست‌کن دنیا به مساحت 40 هزارمتر مربع دیدن کنند.
وی ادامه داد: همچنین تپه شهدای گمنام نیز که دارای چشم‌انداز زیبا و با صفا است می‌تواند تداعی کننده یک خاطره خوش از جهرم در اذهان مسافران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار