زرقان یک منطقه گردشگری منحصر به فرد می شود؟

بخشدار زرقان شیراز گفت:با تکمیل زیرساخت های موجود ، این بخش به یک منطقه گردشگری منحصر به فرد تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 03 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرشاد کوشا، روز یکشنبه در دومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بخش زرقان افزود:این بخش در زمینه گردشگری از قابلیت های بالایی برخوردار است که استفاده از آنها می تواند رونق این منطقه را در پی داشته باشد.

وی اظهار داشت:ایجاد اشتغال پایدار و ارتقا وضعیت معیشتی مردم بخش زرقان در گرو توجه ویژه به صنعت گردشگری در کنار سایر صنایع موجود و کشاورزی این بخش است.

بخشدار زرقان بیان کرد:طبق برنامه های دولت تدبیر و امید و همچنین بر اساس تاکید استاندار فارس، با انجام توافق هسته ای ایران با گروه 1 + 5 می توان انتظار داشت در آینده نزدیک شمار زیادی از گردشگران خارجی وارد کشور شوند.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بخش زرقان ادامه داد:بخش زرقان می تواند مقصد بسیار جذابی برای گردشگرانی باشد که فارس را برای سفرهای خود انتخاب می کنند.

کوشا اظهار کرد:وجود جاذبه هایی همچون پارک ملی بمو ، پارک جنگلی زرقان ، آثار تاریخی بندامیر ، خانه واقفی ، کاروانسرای تاریخی زکی خانی ، بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) ، فرودگاه تفریحی و باغ وحش می تواند بخش قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی را به این منطقه سرازیر کند.

بخشدار زرقان گفت:موقعیت جغرافیایی خاص زرقان و قرار گرفتن این منطقه بین دو دروازه مهم قرآن و ملل و مسیر ترانزیتی شیراز به اصفهان از دیگر امتیازات زرقان به شمار می رود.

وی افزود:با توجه به ویژگی های بخش زرقان از تمام سرمایه گذارانی که این بخش را برای سرمایه گذاری به ویژه در بخش گردشگری انتخاب کنند ، حمایت های قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار