بازدید استاندار و نمایندگان از تصفیه‌خانه نمین

استاندار اردبیل و نمایندگان شهر های اردبیل ،نیر و نمین  و سرعین از تصفیه خانه فاضلاب شهر نمین بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 24 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ،مهندس بهنام جو استاندار اردبیل از تصفیه خانه فاضلاب شهر نمین بازدید کرد.

در این بازدید که آقایان بدری ،فیضی و کریمی  نمایندگان مردم شهرهای اردبیل ،نیر ،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ،معاون امور عمرانی استانداری ،امام جمعه و فرماندار شهرستان نمین نیز حضور داشتند مهندس میرزارحیمی معاون مهندسی و توسعه شرکت گزارشی از اقدامات انجام شده در پروژه ارائه داد.

وی با اشاره به اجرای 8 کیلومتر شبکه و 3 کیلومتر خط انتقال فاضلاب و خرید تجهیزات الکترو مکانیکال و پکیج تصفیه خانه از هزینه کرد بیش از  3.7  میلیارد  تومان  در شبکه و تصفیه خانه فاضلاب نمین خبر داد و افزود:جهت  تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب  و احداث ساختمانهای جنبی وتامین برق و ساخت مخزن اعتباری در حدود دو میلیارد تومان و اتمام شبکه باقی مانده که در  حدود 63 کیلومتر می باشد حدود 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می باشد.

در پایان این بازدید استاندار اردبیل ضمن اشاره به ضرورت تکمیل و بهره برداری از طرح فاضلاب شهر نمین در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز این طرح با همراهی و مساعدت نمایندگان مجلس قول مساعدداد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار