رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:

روز صنعت و معدن نماد شکوفایی صنعتی در کشور است.

به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از روز صنعت و معدن به عنوان نماد شکوفایی صنعتی در کشور یاد کرد و گفت: می توان با برنامه ریزی منسجم و سیاستگذاری هدفمند و پایدار، در حوزه های مختلف تولید و صنعت کشور، رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد.
کد خبر: ۶۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 01 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بهروز اسودی با بیان این مطلب افزود: می توان با توسعه صادرات صنعتی، شاهد جهش در دستیابی به اهداف چشم انداز باشیم و به حل مسایل این بخش از اقتصاد همت کنیم و در سال‌های آتی چنین روزی را روز شکوفایی صنعتی کشور تلقی کنیم.
وی تصریح کرد: دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران ، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یاد آور شویم . عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین ، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می رود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بخش صنعت و معدن، به عنوان مهمترین محرک عرصه اقتصادی کشور، در ایجاد اشتغال پایدار و به تبع آن افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی نقش تعیین کننده ای دارد و دست یابی به اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز در این بخش نیازمند تلاش و توجه ویژه ای است.
این مقام مسئول گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا از همه کارگران، مهندسان صنعتی و معدنی، کارآفرینان اندیشمند و خیرخواه که همواره با همت و صبوری به جهانیان ثابت کرده اند که ایران شایستگی ایستادن در بالاترین قله های جهان را دارد، تقدیر و تشکر گردد.بی تردید میهن ما مرهون تلاش های این عزیزان است و سعادت و پیشرفت آینده نیز در گرو فعالیت های خالصانه و اثربخش آنان خواهد بود.
بهروز اسودی با اشاره به شعار سال افزود: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است با تبیین دستاوردهای صنعتی و معدنی و همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و استان و با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه، نقش کلیدی این دو بخش را در اهداف میان مدت و بلند مدت اقتصاد استان را یاد آور شویم و صنعت کشور با فائق آمدن بر موانع پیش رو می تواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار