اتمام انسداد محور چالوس در تونل های امیرکبیر و کندوان

سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد شبانه در محور چالوس که به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در تونل‌های امیرکبیر و کندوان از ۳۰ اردیبهشت ممنوع شده بود از بامداد امروز دوباره از سر گرفته شده است. وی افزود: تردد شبانه خودرو‌ها در این محور مجددا از ۱۹ خرداد ماه جاری تا ۲۲ خرداد ماه امسال برای انجام عملیات راهداری و بهسازی جاده ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 29 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد شبانه در محور چالوس که به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در تونل‌های امیرکبیر و کندوان از ۳۰ اردیبهشت ممنوع شده بود از بامداد امروز دوباره از سر گرفته شده است.

وی افزود: تردد شبانه خودرو‌ها در این محور مجددا از ۱۹ خرداد ماه جاری تا ۲۲ خرداد ماه امسال برای انجام عملیات راهداری و بهسازی جاده ممنوع خواهد بود.

سرهنگ علی‌رضا قدمی گفت: ممنوعیت تردد شبانه جاده کندوان در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز بعد در مقطع مرزن آباد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان اکنون عادی و روان است از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا خبر داد و گفت: تردد موتور سیکلت‌ها از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۲ خرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع و آمد و شد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در این جاده ارتباطی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز فردا و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.

سرهنگ علی‌رضا قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد ماه جاری از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار