همه تمهیدات لازم برای ورود امام‌جمعه جدید شیراز در نظر گرفته‌شده است

فرماندار شیراز با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید شیراز گفت: ستاد استقبال از امام‌جمعه شیراز را تشکیل دادیم که این را به‌عنوان یک وظیفه برای خود می‌دانستیم، اما آیت‌الله دژکام نظرشان بر عدم تشریفات و برگزاری مراسم استقبال بود.
کد خبر: ۶۰۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 17 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر عالیشوندی، با اشاره به ویژگی‌های بارز آیت‌الله دژکام امام‌جمعه جدید شیراز اظهار داشت: آیت‌الله دژکام فردی علمی، منطقی و مهذّب است و با توجه به سوابق درخشان وی در جهرم، در عرصه امامت جمعه کلان‌شهر شیراز نیز پیش‌بینی می‌شود که فردی موفق خواهند بود.

وی همچنین گفت: همه تمهیدات لازم برای ورود امام‌جمعه جدید شیراز در نظر گرفته‌شده و در نخستین نمازجمعه نیز در آئین معارفه، در کنار وی خواهیم بود.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: ستاد استقبال از امام‌جمعه شیراز را تشکیل دادیم که این را به‌عنوان یک وظیفه برای خود می‌دانستیم، اما آیت‌الله دژکام نظرشان بر عدم تشریفات و برگزاری مراسم استقبال بود.

فرماندار شیراز تابعیت از فرامین رهبری را یک اصل دانست و در مورد انتصاب دژکام از سوی رهبری نیز گفت: بنده انسانی صد درصد ولایت‌پذیرم و هر فردی را که ولی‌فقیه در استان فارس به‌عنوان نماینده خود منصوب کنند، وظیفه ما تابعیت محض از این حکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار