به دلیل کثرت سفرها

تردد خودروها در راه های البرز به کندی صورت می گیرد

به دلیل کثرت سفرها در تعطیلات نوروزی، ترافیک در محورهای ارتباطی استان سنگین و نیمه سنگین بوده و حرکت به کندی صورت می گیرد.
کد خبر: ۵۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 31 March 2018

به گزارش تابناک البرز، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: به دلیل کثرت سفرها در نهمین روز از تعطیلات نوروزی، ترافیک در محورهای ارتباطی استان سنگین و نیمه سنگین بوده و حرکت به کندی صورت می گیرد.


سروان علی بابازاده افزود: حجم بار ترافیکی در آزاد راه تهران- کرج از محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس نیمه سنگین و در حال حرکت است.


وی اضافه کرد: همچنین حجم ترافیک از آزاد راه کرج – قزوین از محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری، نیمه سنگین گزارش شده است.


بابازاده گفت: در مسیر کرج - چالوس نیز با توجه به افزایش بار برگشت، از ساعت 16 از میدان امیر کبیر به سمت شمال جاده مسدود و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.


وی ادامه داد: با توجه به بارش باران در محور کرج –چالوس ،طالقان و محور کرج- قزوین، سطح جاده ها لغزنده بوده و انتظار ما از مسافران و رانندگان این است که با هدف جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.


مدیر کل هواشناسی البرز نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: روز جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش خفیف و پراکنده باران در استان هستیم.


منصور رحمانیان افزود: انتظار ما از کشاورزان و باغداران این است که حتما اصولی مانند، عدم انجام سمپاشی با توجه به پیش بینی وزش باد شدید و بارش در روز جمعه، مراقبت از سازه ها در برابر وزش باد شدید، مراقبت از کندوها در زمان عملیات سمپاشی در باغات، پای سن غلات در مزارع و تبدیل بقایای گیاهای باغات به مواد آلی جهت استفاده مجدد در باغ را رعایت کنند.


وی ادامه داد: همچنین استفاده از کودهای شیمیایی در باغ قبل از پا بیل نمودن درختان، استفاده از کود سرکت در مزارع غلات و کلزاو استفاده از کود سولفات آمونیوم همراه با کود اوره در مزارع کلزا جهت گل انگیزی بیشتر و افزایش روغن از دیگر مواردی است که نیاز است با توجه به شرایط اقلیمی کشاورزان و باغداران البرزی رعایت کنند.


استان البرز دارای یکهزار و 450 کیلومتر آزاد راه،بزرگ راه، راه اصلی و فرعی است که 18درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راههای این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار