برپایی50 نمایشگاه تخصصی پلیس در استان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام از برپایی 50 نمایشگاه تخصصی پلیس با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 15 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، فرزاد یاسمی ظهر امروز در همایش رابطه سازمان‌های دولتی و نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با هدف افزایش مشارکت پذیری مردم همایش رابطه سازمان‌های دولتی و نیروی انتظامی استان امروز برگزار شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: در این همایش در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت‌های مردمی، استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها برای تبادل تجربیات نیروی انتظامی و ارگان‌های دولتی و استفاده از فضای مجازی و آموزش‌های خانواده‌ها در مدارس بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در طول سال جاری ۳۸۵ کلاس آموزشی را برگزار کردیم، ۵۰ نمایشگاه تخصصی را در ادارات و ارگان‌های مختلف و در مراکز آموزشی متنوع را برگزار کرده و در حدود ۵۰۰۰ دقیقه تیزر، زیرنویس و کلیپ‌های آموزشی را از طریق صدا و سیمای استان را برای مردم به نمایش گذاشته‌ایم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: همچنین در این همایش از رابطین برتر از سازمان‌های دولتی که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی استان ایلام داشتند تقدیر شد.

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار