امام جمعه بافق؛ لزوم توجه به خلاقیت جوانان برای ایجاد اشتغال

امام جمعه بافق در شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: نگاه جوانان برای اشتغال به سمت و سوی معادن نباشد و با ایجاد گفتمان بین متخصصان با دانش آموزان زمینه ایجاد تخصص و نوآوری بین دانش آموزان فراهم شود.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 23 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ به مناسبت هفته آموزش و پرورش صدوهشتادمین نشست شورای آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسوولان در بافق برگزار شد.
امام جمعه بافق در این نشست بر لزوم توجه خلاقیت و نوآوری برای ایجاد اشتغال بین جوانان تاکید کرد و گفت: نگاه جوانان برای اشتغال به سمت و سوی معادن نباشد و با ایجاد گفتمان بین متخصصان با دانش آموزان زمینه ایجاد تخصص و نوآوری بین دانش آموزان فراهم شود.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی تصریح کرد: باید هرگونه اقدامی در چهارچوب قانون برگزار شود و با راهنمایی و خلاقیت سبب رشد و پیشرفت خود باشیم.
فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره قرار گیری در استانه دهه فجر گفت:باتوجه به ورود ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه،باید همه در جایگاه خود نقشی موثر برای جامعه و محیط ایفا کنیم.
محمد زاده رحمانی بیان داشت:نهضت مدرسه سازی در شهرستان به خوبی توانست با تعامل بخش های دولتی،خیرها و مشارکت شرکت ها و معادن کار خود را آغاز کند.
گفتنی است:تامین زمین برای مدارس غیردولتی،برگزاری جشن تکلیف برای دانش اموزان،برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر و پیگیری مشکلات آموزشی بافق برخی از مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار