برگزاری حلقه جوانان هلال احمر در خورموج

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی از برگزاری حلقه اتحاد جوانان جمعیت هلال احمر دشتی به منظور فرهنگ‌سازی راهکار مقابله با پدیده شوم اعتیاد در خورموج خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 25 June 2015
تابناک بوشهر: سید اسماعیل جعفری ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین حلقه اتحاد جوانان جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از برگزاری حلقه اتحاد اشاعه فرهنگ همدلی و دوستی بین جوانان و جلوگیری از گسترش اعتیاد در جامعه است.

وی ادامه داد: هر اندازه دامنه فعالیت این حلقه‌ها توسعه و افزایش یابد به مراتب می‌توانیم از گسترش اعتیاد در جامعه جلوگیری و جوانان را هر چه بیشتر با این پدیده شوم آشنا سازیم.

جعفری خاطرنشان کرد: این حلقه‌ها در ایام طول سال ادامه دارد و با مشارکت خانواده‌ها، جوانان و طرح‌های محله‌محور به منظور مقابله و جلوگیری از اعتیاد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز جامعه به دست ما سپرده شده یادآور شد: همت جمعی مردمی، انجام کارهای مطالعاتی توسط مراکز آموزش عالی، تبلیغ آن توسط روحانیان و هم‌دلی و هم‌زبانی دستگاهها و نهادها و انجام کارهای مطالعاتی در زمینه مبارزه با مواد افیونی مخدر می‌تواند موثر واقع شود.

جعفری اضافه کرد: در برگزاری حلقه اتحاد جوانان جمعیت هلال احمر دشتی تعداد 30 نفر از اعضای کانون جوانان شامل خواهران و برادران حضور داشتند که با حضور در خیابان‌های شهر خورموج اقدام به توزیع بیش از 300 بروشور و تراکت در زمینه فرهنگ نه گفتن بین جوانان و نوجوانان نمودند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار