دستگیری‌عوامل‌انتشاراطلاعات‌شخصی‌افراددرسنندج

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: عوامل انتشار، عکس، فیلم و اطلاعات شخصی و محرمانه افراد در فضای مجازی، در سنندج دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 25 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ فرامرز شاکری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: عوامل انتشار، عکس، فیلم و اطلاعات شخصی و محرمانه افراد در فضای مجازی، در سنندج دستگیر شدند.

وی گفت: این افراد (سه نفر) در یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب، کانالی ایجاد کرده و در آن اقدام به انتشار این اطلاعات می‌کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این 3 جوان علاوه بر این کارها، از کسانی که اطلاعات آنها را در اختیار داشتند، اخاذی می‌کردند، تصریح کرد: این افراد در مدت 5 روز پس از راه اندازی این کانال شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: انتشار اطلاعات شخصی افراد، تهمت زدن و نشر اکاذیب و هتک حیثیت افراد از جمله جرائم این 3 نفر است که با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

شاکری با بیان اینکه این 3 نفر در اختیار پلیس هستند و قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری به پرونده آنها رسیدگی می‌کند، افزود: متهمین و کسانی که اطلاعات آنها منتشر شده بود همگی از شهروندان سنندجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار