معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان;

اعزام امدادگران سمنانی به عتبات عالیات

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان از اعزام امدادگران سمنانی به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 30 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان گفت : ارائه خدمات امدادی و بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی دولت برای زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی‌شده است.


وی با اشاره به وجود خطرات احتمالی در طول سفر بیان کرد: هلال‌احمر استان سمنان آماده هرگونه همکاری و خدمت‌رسانی به مردم را دارد.


معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با تأکید بر اینکه رعایت نکات امینی و بهداشتی از الزامات سفر است تصریح کرد : 2 دستگاه آمبولانس به همراه تعدادی امدادگر به مرز مهران اعزام شد و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات امدادی به زائران در اختیار آنان قرار داده‌شده است.


وی با اشاره به برخی نکات ایمنی در طول سفر گفت : با توجه به آغاز سفر زائران نیروهای امداد در مرز مهران و در موکب‌های مستقر در کربلا و نجف خدمت‌رسانی می‌کنند.


یحیایی با بیان برخی خدمات درمانی این نهاد بیان کرد: توزیع دارو و لوازم بهداشتی از دیگر اقداماتی است که از سوی سازمان هلال‌احمر انجام می‌شود.


وی افزود: نیروهای امدادی و تجهیزات هلال‌احمر استان سمنان تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران استان سمنان از کربلا به مرز ایران در محل مستقر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار