رضایی در جمع خبرنگاران:

برجام تا زمانی که خاصیت داشته باشد برای ایران معتبر است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: زمانی برجام برای ما معتبر است که خاصیت داشته باشد و اگر فقط بخواهد ما را از فعالیت های هسته ای منع کند دیگر خود به خود لغو شده است.
کد خبر: ۵۱۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 18 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران، درباره مذاکره دوباره درموضوع برجام گفت: ما درباره برجام با هیچ کس نه آمریکا و اروپا مذاکره نخواهیم کرد و در صورتی که کوچکترین نقضی صورت گیرد حتما برخورد مناسبی را خواهیم کرد چرا که ادامه برجام مرده و بی روح و اثر برای ما فایده ندارد.

محسن رضایی

وی افزود: زمانی برجام برای ملت ما معتبر است که خاصیت داشته باشد و اگر فقط بخواهد ما را از فعالیت های هسته ای منع کند دیگر خود به خود لغو شده است.

رضایی ادامه داد: آمریکا می خواهد ظاهر برجام باشد اما در باطن یک موجود مرده شود و فشارهایی که می آورد برای آن است که مانع همکاری کشورهای اروپایی ها شود؛ در این صورت ملت و دولت ایران از آن خارج خواهند شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آزاد سازی کرکوک عنوان کرد: ما در آزادسازی کرکوک دخالتی نداریم و فقط نیروهای مردمی و ارتش عراق در این موضوع نقش داشته اند و ورود نیرویی از خارج عراق به کرکوک صحت ندارد.

رضایی تصریح کرد: اقدامات اخیر بارزانی، شمال عراق را ۱۰ سال به عقب برگرداند.

وی در پایان گفت : زمانی که داعش در حال اضمحلال کامل است آمریکا ورود کرده تا بگوید کاری کرده در حالی که خود آنها داعش را به وجود آوردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار