تنها 130 واحد تولیدی در آمل فعال است

فرماندار ویژه آمل گفت: از 540 واحد تولیدی دارای پروانه در شهرستان تنها 130 واحد در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۵۰۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 28 September 2017
به گزارش تابناک : سید جعفر رسولی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به نامگذاری سال ٩6 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال بیان داشت: با توحه به سیاست های دولت تدبیر و امید، اولویت مدیران شهرستان را در امر تولید و اشتغال بنا نهادیم و کارگروه اشتغال را فعال و رونق تولید را فعال کردیم.
رسولی با بیان اینکه از واحد های فعال شهرستان را شنایی کردیم که از 540 واحد دارای پروانه فعالیت، 1٣0 واحد در حال فعالیت هستند، افزود: 1٨ واحد صنعتی راشناسایی کردیم که هم اکنون در حال صادرات هستند و باید به سمت تولید پایدار برویم تا شاهد صادرات بیشتری از صنایع شهرستان باشیم.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری چهار هزار و ٩40 نفر سهم اشتغال شهرستان است، افزود: بیشتر از 40 درصد سهم اشتغال شهرستان محقق شد و هزار و ٩00 نفر در شهرستان مشغول به کار شدند.
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه اخیرا جریاناتی در شهرستان اتفاق افتاد که بیشتر از سه دهه در آمل معضل زباله را داریم، افزود: در این چند ماهی که فرمانداری آمل را بر عهیده گرفتم پیگیر شدیم تا مشکل این مهم برطرف شود
وی با اشاره به اینکه پیگیر زمین موقت دفن زباله و احداث نیروگاه زباله سوز در شهرستان هستیم، افزود: با همت نماینده مردم آمل در مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل این امر محقق خواهد شد.
رسولی با تاکید بر اینکه با فساد اداری به شدت برخورد خواهیم کرد، ادامه داد: مدیران ادارات با تمام توان در سلامت اداری باشند.
وی با بیان اینکه مدیران در ارتباط با ارباب رجوع بعضی نکات را رعایتت کنند، افزود: شاهد بعضی مسائل در شارستان نباشیم و نمی خواهیم مدیرانی که در حال فعالیت هستند به سادگی به حاشیه بیافتند.





منبع : مهر 



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار