مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:

آموزش اولویت پدافند غیرعامل استانداری سمنان است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان آموزش را اولویت این اداره کل دانست و گفت: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه در راستای افزایش امنیت است.
کد خبر: ۴۷۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 09 August 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در نشست پدافند غیرعامل سمنان در محل فرمانداری، با تأکید بر اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی در امر پدافند غیرعامل بسیار مهم و ضروری است، بیان کرد: امروز با آموزش می‌توانیم موضوع مهم پدافند غیرعامل را تعمیم داده و در آحاد جامعه باورمندی ایجاد کنیم و آموزش برای دستگاه‌های اجرایی در سطوح مدیران و کارکنان از برنامه‌هایی است که به دنبال آن هستیم.

وی پدافند غیرعامل را به عنوان مجموعه از اقدامات غیرمسلحانه در راستای افزایش امنیت دانست و مستحکم سازی و پیش‌بینی سامانه‌های جایگزیندر زمان بحران عنوان کرد و افزود: با تحقق آن شاهد کاهشآسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها و تأسیسات و تجهیزات خواهیم بود.

رئیس شورای پدافند غیر عامل سمنان نیز در این نشست گفت: لازمه نهادینه شدن مبانی و اصولپدافندغیرعامل، برنامه ریزی، مشارکت مردمی و آگاه سازی عمومی است.

سید عباس دانایی آگاه سازی و اطلاع رسانی مطلوب رااصول و مبانی پدافند غیر عامل در بخش های مختلف اداری و جامعه دانست و بیان داشت: آموزش همگانی برای کاهش تهدیدات پدافندی یکی از مهمترین وظایف مدیران ادارات است.

وی با اشاره به اقدامات مطلوبدر حوزه پدافند غیر عاملدر شهرستان سمنان آن‌رالازمهامنیت پایدار استان و کشور دانست و افزود: پدافندغیرعامل به معنای عام کلمه در بخش‌های مختلف کاری از سوی مدیران سرلوحه امور قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار