کسب مدال طلای کیک بوکسینگ باکو توسط2ورزشگار ایلامی

رئیس هیات ورزش های رزمی استان ایلام از طلائی شدن نمایندگان کیک بوکسینگ ایلامی در مسابقات بین المللی باکو خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 06 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سجاد صفربیگی اظهار کرد: مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ در شهر باکو کشور آذربایجان با حضور ورزشکاران هشت کشور جهان برگزار شد و علیرضا محمدی و رضا زاهری نمایندگان شایسته ایلامی و عضو تیم ملی کشور به مقام طلا دست یافتند.

وی افزود: در این رقابت ها و پس از سه روز مبارزه نفس گیر علیرضا محمدی در وزن 55- کیلوگرم و رضا زاهری در وزن 65 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان برای اولین بار در این مسابقات موفق به کسب 2 طلا در تاریخ کیگ بوکسینگ و قهرمان این مسابقات شدند.

صفربیگی یادآور شد: این هیات بعد از سه سال تلاش مستمر، ایجاد فضای لازم و فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای اولین بار موفق به کسب چنین افتخاری برای ایران و استان ایلام شد و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزشکاران ایلامی افزود.

وی با بیان اینکه این هیات یکی از هیات های برتر و فعال استان است، گفت: این هیات با رشد بیش از 70 درصدی در بیشتر زمینه های ورزشی از جمله اعزام به مسابقات ملی و بین المللی، مدال آوری و غیره بعنوان هیات فعال و برتر استان شناخته شده است.

رئیس هیات ورزرش های رزمی ایلام اظهار کرد: با ظرفیت خوبی که در این رشته ورزشی در استان ایلام وجود دارد امیدواریم شاهد رشد و توسعه بیشتر این ورزش در میادین ملی، بین المللی و جهانی باشیم.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار