برگزاری اجلاس سراسری نماز رویداد مهمی در هرمزگان است

استاندار هرمزگان از اجلاس سراسری نماز به عنوان رویداد بسیار مهمی که آذر ماه سال جاری در هرمزگان برگزار می شود نام برد و بر بسیج تمامی دستگاه ها برای برگزاری مطلوب این رخداد تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 10 July 2017
به گزارش تابناک : دکتر جاسم جادری در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان با اشاره به میزبانی هرمزگان به عنوان برگزارکندده اجلاس بیست و ششم، تصریح کرد: این اجلاس می تواند در جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان به نماز اثرگذار باشد.
 
وی با ذکر این مطلب که برگزاری چنین اجلاس هایی کمک بسیاری به ایجاد معنویت و حل مشکلات موجود در جامعه می کند، افزود: برگزاری اجلاس نماز قطعا برای استان هرمزگان خیر و برکت به همراه دارد.
 
دکتر جادری همچنین به بازتاب منطقه ای این اجلاس پرداخت و با اشاره به اتحاد و همدلی شیعه و سنی در استان هرمزگان، عنوان کرد: شیعه و اهل سنت در این خطه از ایران اسلامی سالها در کنار یکدیگر یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته اند و حضور آنها در این اجلاس به اتحاد هرچه بیشتر کمک خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ نماز، گناهان کمتر و بسیاری از مشکلات حل و آسیب های اجتماعی برطرف خواهد شد، گفت: این اجلاس منجر به تقویت امر نماز و مبانی فرهنگی خواهد شد.




منبع : خبرگزاری شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار