نیروی دریایی سپاه در اوج قدرت دفاعی قرار دارد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه با داشتن تجهیزات دفاعی مدرن و پیشرفته در ابعاد سطحی و زیرسطحی در اوج آمادگی قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 09 June 2015
تابناک بوشهر: سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان "اکنون منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اقتدار بر پهنه آبهای خلیج فارس اشراف دارد"، اظهار داشت: با اشرافیت نیروی دریایی سپاه بر پهنه آبهای خلیج فارس هرگونه تحرکات رصد و پیگیری می‌شود.

وی با بیان "منطقه دوم نیروی دریایی در اوج آمادگی قرار دارد"، گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در راستای توان بازدارندگی از آمادگی بالایی برخوردار است، به‌گونه‌ای که شبانه‌روز تمام تحرکات در خلیج فارس رصد می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه توانمندی معنوی بر نیروی سپاه افزوده است، گفت: پرسنل نیروی دریایی ضمن اینکه از تجهیزات پیشرفته نظامی بهره‌مند هستند، قدرت معنوی بالایی دارند که توان آنان را مضاعف کرده است، بدین‌گونه است که اتصال به قدرت لایزال الهی انسان را به اوج قدرت و اقتدار می‌رساند.

رزمجو، استان بوشهر را در خط مقدم دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: طولانی‌ترین مرز دریایی خلیج فارس در استان بوشهر است که به‌عنوان خط مقدم دفاع مقدس نظام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خلیج فارس از امنیت پایداری برخوردار است، گفت: حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه سبب شده این آبراه از امنیت مقبول و پایداری برخوردار باشد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان "نیروی دریایی سپاه اکنون در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد"، افزود: این نیرو با داشتن تجهیزات دفاعی مدرن و پیشرفته در ابعاد سطحی و زیرسطحی در اوج آمادگی قرار دارد.

رزمجو با بیان اینکه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حفاظت و ایجاد امنیت از آبراه خلیج فارس نقش مهم و مؤثری داشته است"، گفت:  شهدای مبارزه  مستقیم با آمریکا چنان درسی به متجاوزان دادند که تا ابد در تاریخ ثبت است.

وی از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با آمریکا خبر داد و گفت: امسال بزرگداشت شهدای درگیری مستقیم با آمریکا، که 16 مهر سالروز شهادت آنهاست، در تهران و در سطح ملی برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار