رئیس پلیس فتا استان زنجان مطرح کرد

تبلغیات زودهنگام تنها تخلف گزارش شده در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به اینکه چندین ماه پیش از انتخابات فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شد، ابراز کرد: تبلیغات زودهنگام تنها تخلف فضای مجازی در استان زنجان بود اما در همایشی غیرقانونی بودن این اقدام به کاندیداها گوشزد شد.
کد خبر: ۴۳۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 04 June 2017
محمدعلی آدینه‌­لو  با اشاره به فضای مجازی در دوران انتخابات اظهار داشت: فضای مجازی استان در زمان انتخابات خوب بوده و در زمان تبلیغات انتخابات یکی از بی‌حاشیه­‌ترین استان‌ها در کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه چندین ماه پیش از انتخابات فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شد، ابراز کرد: تبلیغات زودهنگام تنها تخلف فضای مجازی در استان زنجان بود اما در همایشی غیرقانونی بودن این اقدام به کاندیداها گوشزد شد.

وی تصریح کرد: به تمام نامزدهای شوراها تاکید شد که قانون و مقررات انتخاباتی رعایت شود و در غیر این صورت برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به توصیه­‌های پلیس فتا به نامزدهای شورا بیان کرد: به تمام نامزدهای شوراها توصیه شد که در صورت تبلیغات در فضای مجازی در موعد مقرر آدرس کانال و یا گروه تبلیغاتی را در اختیار پلیس فتا قرار دهند تا از بروز برخی مشکل­‌ها جلوگیری شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار