از سوی رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشهد مطرح شد

اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشهد نتایج قطعی انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حیدر خوش نیت شب گذشته در گفت و گو با خراسان افزود: از مجموع یک میلیون و 626 هزار و 315 رای ماخوذه صحیح از مجموع هزار و 532 شعبه اخذ رای شهرستان مشهد، حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی 903 هزار و 451 رای کسب کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از وی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 688 هزار و 534 رای، سید مصطفی آقامیرسلیم با 27 هزار و 46 رای و سید مصطفی هاشمی طبا با هفت هزار و 244 رای به ترتیب در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشهد درباره ترکیب آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری در شهر مشهد نیز گفت: از مجموع هزار و 170 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در مناطق شهری مشهد، حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با 764 هزار و 874 رای در جایگاه نخست و حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 640 هزار و 588 رای، سید مصطفی آقامیرسلیم با 23 هزار و 400 رای و سید مصطفی هاشمی طبا با شش هزار و 546 رای به ترتیب در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند.
کنترل صورت جلسات و تجمیع آرای 271 شعبه انتخابات شورای شهر
وی درباره آخرین وضع کنترل و تجمیع آرای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد نیز به خراسان گفت: تاکنون (ساعت 20 و 30 شب گذشته)، از مجموع هزار و 170 شعبه اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، کار کنترل صورت جلسات و تجمیع آرای 271 شعبه انجام شده است.
خوش نیت افزود: کار کنترل صورت جلسات و تجمیع آرایر دیگر شعب نیز با دقت فراوان و رعایت حقوق نامزدها و رای دهندگان به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و هر زمان تجمیع آرا به پایان رسد، بلافاصله نتایج به مردم اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار