قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد خبر داد:

آغاز اسکان اضطراری زائران نوروزی از امشب/پذیرش در کمپ غدیر متوقف شد

قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش باران و کاهش دما در شهر مشهد، پذیرش زائران نوروزی در کمپ غدیر متوقف شد.
کد خبر: ۳۹۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،خلیل‌الله کاظمی، با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری باید منتظر بارش باران و کاهش دما در سطح شهر مشهد باشیم.
وی افزود: با توجه به پیش‌بینی بارش باران و کاهش دما در مشهد، پذیرش زائران در کمپ غدیر از شب گذشته اول فروردین ماه متوقف شد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اسکان اضطراری زائران در مراکز اسکان، سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی از امشب آغاز می‌شود.
وی از آماده‌سازی سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی به منظور اسکان اضطراری زائران خبر داد و گفت: 7 مرکز سرپوشیده و 11 مرکز اسکان اضطراری اعم از سوله بحران و سالن ورزشی در سطح شهر مشهد برای پذیرش زائران تدارک دیده شده است.
کاظمی ادامه داد: در 7 مرکز سرپوشیده، برای استقرار 2 هزار و 560 چادر فضا فراهم شده و مراکز اسکان اضطراری هم 3 هزار و 100 نفر ظرفیت پذیرش دارند.
وی خاطرنشان کرد: در مراکز اسکان اضطراری، امکانات لازم اعم سرویس بهداشتی و حمام در اختیار زائران نوروزی قرار می گیرد و از این جهت مشکلی وجود ندارد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد ابراز داشت: زائرانی که جهت اسکان به کمپ غدیر مشهد مراجعه می‌کنند، توسط خودروهای راهنمای زائر به مراکز اسکان اضطراری هدایت می شوند.
وی تاکید کرد: در صورت بهبود شرابط آب و هوا، کمپ غدیر مشهد مجدد آماده پذیرش زائران در ایام تعطیلات نوروز 96 خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار