70 درصد مدارس جهرم نیاز به مقاوم سازی دارد

مدیر آموزش و پرورش جهرم با بیان اینکه این شهرستان ۳۰۰ مدرسه و فضای آموزشی دارد، گفت: ۷۰ درصد مدارس جهرم فرسوده و نیازمند مقاوم‌سازی است.
کد خبر: ۳۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 14 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:

عبدالله نورزاد اظهار داشت: در شهرستان جهرم 300 مدرسه و فضای آموزشی وجود دارد که از این تعداد 70 درصد فرسوده هستند و به مقاوم‌سازی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس با مشارکت خیران تسریع می‌شود، گفت: امسال در شهرستان جهرم دفتر مجمع خیران راه‌اندازی شده که این امر در ساماندهی و جهت‌دهی کمک‌های خیران نقش مهمی دارد.

نورزاد با اشاره به 2 مدرسه نیمه تمام در این شهرستان افزود: این دو مدرسه به علت کمبود بودجه نیمه تمام باقی مانده بنابراین از خیران تقاضا می‌شود نسبت به تکمیل این دو مدرسه همت بگمارند.

مدیر آموزش و پرورش جهرم با بیان اینکه در بحث مدارس روستایی نیاز بیشتری به کمک خیران است، خاطرنشان کرد: در میان مدارس روستایی جهرم دو مدرسه متروکه شده بود که دانش‌آموزان آن به دیگر مدارس منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در این شهرستان تصریح کرد: در شهرستان جهرم 313 شهید دانش‌آموز و 44 شهید معلم وجود دارد که برای بزرگداشت یاد این شهدا مراسمی تحت عنوان یادواره شهدای دانش‌آموز جهرم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
به نظر من 100% مدارس و کلا بناهای ایران، نیاز به مقاوم سازی دارند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار