امسال کارنامه پاس درخشان است!

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: فصلی که به پایان رسید برای پاس دوره ای بود که سیر صعودی پیدا کرد و حتی در یک قدمی پلی آف پیش رفت ضمن اینکه در این دوره بدهی برجای نگذاشت.
کد خبر: ۳۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 14 May 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تیم فوتبال پاس همدان بهترین سال را در شفاف سازی مالی و حمایت بخش خصوصی داشت.

به گزارش ایرنا ،محمد ابراهیم الهی تبار افزود: پاس فصلی را پشت سرگذاشت که بدهی از خود به جای نگذاشت و برای نخستین بار با حمایت همه جانبه بخش خصوصی (فولاد ویان) و قسمتی نیز توسط شرکت شیشه در لیگ حضور یافت و استان کمترین رقم را هزینه کرد.

وی بیان داشت: امسال به پیشنهاد هیات مدیره و استقبال مدیرعامل پاس، نماینده مالی در این باشگاه مستقر شد و نخستین سالی بود که شفاف سازی مالی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: فصلی که به پایان رسید برای پاس دوره ای بود که سیر صعودی پیدا کرد و حتی در یک قدمی پلی آف پیش رفت ضمن اینکه در این دوره بدهی برجای نگذاشت.

وی افزود: حتی بخشی از بدهی میلیاردی باشگاه پاس با مدیریت خوب بهرام یدی مدیرعامل باشگاه تسویه شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با قدردانی از مدیرعامل باشگاه پاس گفت: یدی در این فصل سپری شده تلاش فراوانی داشت و ضمن ساماندهی امور مالی باشگاه و تسویه بخش اعظمی از بدهی ها، توانست مسایل مالی و فنی پاس را به خوبی مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه در فصل سپری شده 65 دادخواست کیفری علیه پاس ارجاع شده است گفت: بهرام یدی مدام پیگیر حل و فصل این شکایت ها بود البته تمامی دادخواست ها مربوط به ادوار گذشته است.

الهی تبار در ادامه با اشاره به اینکه ریالی بابت مدیرعاملی پاس قرارداد نداشته است گفت: بهرام یدی به عنوان یک مدیر بومی آبروی خود را هزینه کرد و زحمات وی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی در فوتبال باعث شد برخی نتایج بازی ها طور دیگری رقم بخورد گفت: در مجموع تیم خوب عمل کرد و در نهایت شانس نیاورد.

وی در خصوص تکلیف سرمربی فصل آینده تیم پاس گفت: مجموعه استان از عملکرد داوود مهابادی رضایت و اصرار به ماندگاری وی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان درباره وضعیت مدیریت باشگاه پاس گفت: بهرام یدی باتوجه به وضعیت باشگاه و برخی مسایل پیشنهاد جدایی داده است اما منتظر هستیم تا نشست هیات مدیره به ریاست محمدناصر نیکبخت استاندار همدان برگزار شود و در نهایت تصمیم گیری برای فصل آینده صورت گیرد.

تیم پاس همدان در فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور رتبه سوم گروه ب را کسب کرد و از صعود بازماند.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار