خطیب جمعه آبدانان:

شکست تروریست هادرحلب ازثمرات وحدت اسلامی است

امام جمعه آبدانان گفت:تحقق پیروزی اسلام و شکست تروریست ها در حلب سوریه از ثمرات وحدت اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 16 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان با تبریک میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) یک نعمت شیرین و ماندگار الهی است که منادی وحدت و همدلی برای بشر و ضامن سرافرازی و سربلندی همه بندگان خدا در تمام ادیان و مکاتب است.
 
وی سپس تحقق پیروز اسلام و شکست تروریست ها در حلب سوریه را از ثمرات وحدت اسلامی دانست و افزود: اتحاد و مشارکت در سایه اسلام و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی تضمین کننده عزت و اقتدار انقلاب، شکل گیری تشکل های مردمی در عراق و سوریه و تقویت روح دشمن ستیزی در بین ملت های مسلمان است.
 
خطیب جمعه آبدانان تمدید تحریم های 10 ساله ایران توسط نظام سلطه گر آمریکا را مظهر تخلف از برجام و اوج بی صداقتی آمریکا دانست و اضافه کرد: انتظام مردم از دستگاه دیپلماسی کشور اینکه با موضع گیری قاطع و انقلابی، واکنش مناسب به این بد عهدهی ها بدهد.
 
حجت الاسلام حاجیلری یادآور شد: همچنین دستگاه دیپلماسی کشورمان در مقابل هتاکی نخست وزیر بی منطق انگلیس و دهن کجی رئیس جمهوری بی صداقت آمریکا، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را به رخ مستکبران جهان بکشد.
 
وی در فراز پایانی خطبه های این با تشکر از ارتش جمهوری اسلامی بخاطر اجرای رزمایش بزرگ نظامی و نمایش قدرت ایران اسلامی، از متولیان اوقاف و امور خیریه استان ایلام هم خواست که نسبت به پیگیری و ساماندهی امور عمرانی مساجد و تقویت فعالیت های فرهنگی و دینی شهرستان آبدانان همت کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار