از کشف گازوئیل تا سیگار/ متهمین 93میلیون ریال جریمه شدند

مأموران یگان تکاوری در محور ایرانشهر– بم از یک دستگاه اتوبوس 9 هزار و800 نخ سیگار قاچاق کشف کردند. همچنین در شهر زاهدان از یک دستگاه خودروی کشنده مقدار 3200 لیتر سوخت از نوع گازوئیل
کد خبر: ۳۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 09 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: مأموران یگان تکاوری در محور ایرانشهر– بم از یک دستگاه اتوبوس 9 هزار و800 نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
مهدی کیخا با بیان این که ارزش ریالی این محموله 39 میلیون ریال است افزود: با تشکیل پرونده اقدامات مربوط به رسیدگی آغاز و متهم احضار شد.
وی ادامه داد: پس از تفهیم اتهام، با توجه به اقرار متهم مبنی بر این که این مقدار سیگار را برای فروش جابه جا کرده است، شعبه علاوه بر ضبط سیگارهای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به میزان 40 میلیون ریال در حق دولت حکم صادر کرد.
 
همچنین مامورین انتظامی در شهر زاهدان از یک دستگاه خودروی کشنده مقدار 3200 لیتر سوخت از نوع گازوئیل به ظن قاچاق کشف که سوخت های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده های نفتی تحویل و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
در همین راستا شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان اقدامات مربوط به رسیدگی به پرونده را آغاز که با توجه به اقرار متهم و نبود مجوزهای قانونی تخلف محرز دانسته شد و متخلف علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به میزان 53 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار